نحوه اجرای سقف شیروانی ویلانما: مصالح + انواع سقف شیبدار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تازه ترین اطلاعات تخصصی فیلم و سریال را در این وبگاه بخوانید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اطلاعات تخصصی فیلم و سریال و آدرس action-shiraz-film.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 16
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 88
:: بازدید سال : 400
:: بازدید کلی : 714

RSS

Powered By
loxblog.Com

تازه ترین اطلاعات تخصصی فیلم و سریال را در این وبگاه بخوانید.

نحوه اجرای سقف شیروانی ویلانما: مصالح + انواع سقف شیبدار
چهار شنبه 14 آبان 1399 ساعت 1:21 | بازدید : 128 | نوشته ‌شده به دست Estrella | ( نظرات )

حال اگر شما بخواهید از شیروانی سقف ویلا استفاده کنید باید اطلاعات کاملی در مورد این سقف‌ها داشته باشید. سقف‌های شیروانی چه مدل‌هایی دارد و در کجا استفاده می‌شود؟ آیا نصب و استفاده از سقف شیروانی هزینهٔ بالایی دارد یا نه؟ چگونه می‌توانیم سقفی مطمئن و شیک با هزینهٔ ارزان انتخاب کنیم؟ حال می‌خواهیم به این سؤالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

طراحی و اجرای سقف شیروانی:

برای اجرای سقف شیروانی انواع زیادی وجود دارد که در زوایای مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. بعضی از سقف‌های شیروانی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فقط دو طرف شیب دار دارند و برخی دیگر طراحی و ساخته شده‌اند و دارای چند وجهی و تا حدودی پیچیده‌تر هستند. آنچه در هنگام طراحی سقف شیروانی و اجرای آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین ویژگی‌های اقلیمی محیط است. هرچه محیط مرطوب و مرطوب‌تر باشد، زاویه سقف آن بیشتر می‌شود تا از ورود رطوبت، باران و برف به داخل خانه و جهت نزولی آنها جلوگیری شود. امروزه سقف‌های شیروانی از مواد مختلفی مانند ورق‌های بام فلزی، ورق‌های گالوانیزه، سرامیک، پی وی سی، کاشی‌های شبه فیاسی و بسیاری از مواد دیگر ساخته شده است و ساخت سقف‌های شیروانی به گونه‌ای انجام می‌شود که نمای بهتری از ساختمان به وجود می‌آورد.

هزینه اجرای سقف شیروانی:

هزینه سقف بسیار متنوع است و بسته به مساحت ساختمان، مصالح به کار رفته در ساخت سقف و همچنین طراحی سازه و زاویه‌های داده شده برای قسمت‌های مختلف آن، در نظر گرفته و محاسبه می‌شود. از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که طراحی و اجرای سقف‌های شیروانی توسط تیمی از متخصصان که تجربه کافی در این زمینه دارند و با استفاده بهینه از مواد و مصالح متناسب با محیط، منجر به افزایش عمر خدمات سازه و به حداقل رساندن هزینه بام می‌شود.

مصالح سقف شیروانی:

خرید ورق‌های سرامیکی، سقف کاشی، خرید کاشی، فروش ورق‌های پلی کربنات، خرید میخ پرچین، فروش نمای فلزی و آهک، فروش دامپا، فروش پودر تالک، تنظیم و آرد، فروش آهن، فروش پروفیل، فروش آرد پلاستیکی، فروش مواد مصرفی. اردواز، فروش مرغ، فروش پشم، شیشه، فروش پشم سنگ، فروش جعبه پلاستیکی، انبر، فروش کاشی‌های فلزی، فروش کاشی‌های i-panel، فروش کاشی‌های گالو، فروش کاشی‌های مترو، فروش کینگستون، فروش ورق‌های کینگستون، فروش طراحی سفال ایتالیایی

انواع سقف شیروانی:

 ما دو نوع سقف شیروانی داریم: سقف‌های دو طرفه با دامنه‌های بلند و سقف‌های چهار طرفه با شیب ملایم. اما در حقیقت سقف‌های شیروانی با توجه به نوع مواد شیروانی مشخص می‌شود که بستگی به نقاط قوت و ضعف معرفی شده برای هر نوع سقف شیروانی دارد، به گفته کارفرما نصب سقف‌های شیروانی توسط متخصصان ما انجام می‌شود.

 طراحی سفال

 شنگن

 سرامیک طبرستان

 دکرا

 آندولین

 ایرانیت

 




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: